سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پارسیان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پارسیان نرم افزاریست قدرتمند برای توان بخشیدن به روابط با مشتریان . امروزه تنها با جذب مشتری جدید یک مجموعه به موفقیت نخواهد رسید . مجموعه ای موفق تر خواهد بود که توانایی این را داشته باشد که علاوه بر جذب مشتریان جدید ، اقدام به حفظ مشتریان فعلی و قوی تر کردن روابط خود با آنان نماید . اینکه یک مجموعه بتواند مشتریان فعلی خود را همچنان مشتری خود نگاه دارد ،گام بزرگی در جهت موفقیت برداشته است .
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارسیان ، محصول شرکت های تک به همین منظور طراحی گردیده است. و به مجموعه کمک می کند که اطلاعات مشتریان خود را ثبت، نگهداری و مدیریت نماید و امکانات ارتباط با آنها را به صورت مدیریت شده در اختیار مجموعه قرار می دهد .
امکانات نرم افزار ارتباط با مشتری:
- امکان استفاده نرم افزار تحت شبکه
- امکان کار با انواع اسکنر ها و پرینتر ها
- امکان تعریف چارت سازمانی و کاربران بر اساس چارت سازمانی در سطوح نامحدود
- امکان تعریف رویداد ها و وقایع مربوط به ارباب رجوع
- امکان تعریف قالبی برای نامه ها و تبریک ها و تسلیت ها و دعوت نامه ها و ... با قابلیت فیلد گذاری در متن
- امکان تعریف قالب کارت های دعوت ، اشتراک و ...
- مرکز مدیریت فکس برای ارتباط با ارباب رجوع ( ارسال و دریافت)
- امکان ارسال و دریافت SMS از طریق کامپیوتر برای ارباب رجوع
- مرکز مدیریت تماس ها با قابلیت
تماس با افراد و پخش یک پیام به خصوص
پاسخگویی خودکار به تماس ها
ضبط مکالمات
منشی تلفنی همراه با کالر آیدی و ....
- امکان تعریف سطوح برای اشخاص ( قابلیت سطح بندی اشخاص)
- امکان تعریف و ثبت اطلاعات اشخاص و ارگان ها با جزئی ترین اطلاعات به همراه اولویت بندی آن ها
- امکان ثبت عملیات های انجام شده برای ارباب رجوع ( نحوه برخورد ها ، پاسخگویی و ...)
- امکان ثبت انتقاد ها و پیشنهاد ها و نظرات ارباب رجوع
- امکان برگزاری و ثبت نظرسنجی از ارباب رجوع
- امکان تعریف مراحل انجام یک فرایند و در اختیار ارباب رجوع قراردادن ( مثل مراحل گرفتن پروانه ساخت )
- امکان تعریف ساختمان ها با ذکر شماره اتاق ها و مسئولین و مسئولیت ها و در اختیار ارباب رجوع قرار دادن
- امکان گزارش گیری از وضعیت ارباب رجوع در برخورد با مجموعه بر روی نمودار و جدول
- گزارش های متنوع از قسمت های مختلف برنامه ( بالغ بر 200 نوع گزارش )